אנחנו בחופשת קיץ עד לתאריך 15.9.2024. אין באפשרותנו לספק הזמנות במהלך החופשה.
פרטים נוספים
כמה עולה המשלוח?
המשלוח עולה 20₪ לכל הזמנה לכל יעד בישראל באמצעות שירות משלוח לנקודות הפצה. בקנייה בסכום של 200 ש"ח ומעלה – המשלוח חינם.
כמו כן אנו מציעים שליח עד הבית בעלות של 45₪, או ללא תשלום בקנייה בסכום של 400 ש"ח ומעלה.
דמי המשלוח לא יחרגו מהסכום הכולל למשלוח חינם. לדוגמה: בקנייה ב-190 ש"ח, התוספת עבור משלוח רגיל תהיה 10 ש"ח בלבד (השלמה ל-200 המקנים משלוח חינם).
האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?
נקודת האיסוף העצמי שלנו בתל אביב הפסיקה את פעילותה בתחילת משבר הקורונה, ונכון למועד זה טרם חידשה את פעילותה.
אנו פועלים להסדרת נקודת איסוף עצמי חדשה, ובשלב זה ניתן לבצע איסוף עצמי מהמחסן ברמת גן אך הדבר דורש תיאום טלפוני מראש.
מהן שיטות המשלוח הקיימות?
המשלוח מבוצע באמצעות שירות פיק-אפ של חברת UPS. השירות מאפשר איסוף של החבילה בלוקרים אוטומטיים או בחנויות הסמוכות לבית בשעות פעילות נרחבות.
כמו כן אנו מציעים שליח עד הבית.
היכן ניתן לראות את המוצרים?
לצערנו, שני המקומות שבהם הוצגו מוצרים שלנו הפסיקו את פעילותם בתחילת מגבלות הקורונה ונכון למועד זה טרם חידשו את פעילותם.
אנו נעדכן כאשר המקומות יחזרו לפעילות או כאשר המוצרים יוצגו במקומות חדשים.
איך המוצרים ארוזים?
הפאזלים מגיעים כשהם מורכבים באריזת קרטון קשיח עם חלונית פלסטיק שקופה. חיות צועדות מגיעות גם כן באותה אריזה ובצירוף מדרון עץ ארוז בנפרד לכל חיה. מקלות דחיפה ארוזים בניילון. עפרונות־ענק מגיעים ללא אריזה.
יש להסיר ולסלק חומרי אריזה לפני מתן צעצועים לילדים.
האם ניתן לבטל עסקות ולהחזיר מוצרים שנרכשו?
כמובן.
אם ברצונכם לבטל עסקה, פנו אלינו בהקדם בדרך המועדפת עליכם.
אנו מקבלים בחזרה מוצרים באריזה, שלא נעשה בהם שימוש, עד 60 יום ממועד קבלתם אצלכם. אם ברצונכם להחזיר מוצרים שאינם עומדים בתנאים הנ"ל (למשל, כי עברה תקופה ארוכה יותר או כי המוצרים נפתחו) אנא פנו אלינו ונשתדל לסייע בהתאם למקרה הפרטני.
במקרה של החזרה, נזכה אתכם במלוא עלות המוצר בכרטיס האשראי או בהעברה בנקאית. איננו גובים דמי ביטול. כמחווה שירותית אנו נזכה אתכם גם בגין דמי המשלוח, אולם עלות המשלוח של המוצר בחזרה - תחול על הלקוח. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל את הטבת החזר דמי המשלוח בכל עת. הטבה זו איננה תקפה לגבי משלוח שלא נדרש
מה קורה אם המוצר מגיע פגום?
מרבית המוצרים ארוזים היטב באריזות קשיחות, ומוצרים אחרים מרופדים בזמן המשלוח. ולמרות זאת - שירותי שילוח כאלו ואחרים כבר הוכיחו את יכולותיהם בנושא... אם בכל זאת המוצר הגיע פגום, אנא שלחו לנו תמונה של המוצר. אין צורך לשלוח את המוצר הפגום בחזרה.
כתחליף למוצר הפגום, תוכלו לבחור לפי העדפתכם החזר כספי או קבלת מוצר זהה במקומו. אם מסיבה כלשהי לא נוכל לספק לכם מוצר זהה, תוכלו לבחור מוצר שווה־ערך או החזר כספי.
אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשלוח את החלקים הפגומים בלבד, אם הדבר אפשרי בנסיבות העניין.
מה קורה אם המשלוח לא נדרש על ידי?
אנו ניצור עמכם קשר לתיאום המשך הטיפול במשלוח (משלוח מחדש, ביטול ההזמנה או אפשרויות אחרות). אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לקזז את מחיר המשלוח מההחזר במקרה כזה.
איפה המוצרים מיוצרים?
מוצרי פאונה מיוצרים ברומניה.
הצבעים מיוצרים בגרמניה.
האם המוצרים נבדקו כנדרש ובטוחים לשימוש ילדים?
כמובן. כל הצעצועים של פאונה מיוצרים לפי התקן האירופאי לבטיחות צעצועים EN-71 ונבדקו לפי תקן זה במעבדות INTERTEK הנמצאת בהסדר עם מכון התקנים הישראלי. הצבעים שבהם נעשה שימוש מיוצרים בגרמניה ע"י חברת zuelch ועומדים אף הם בדרישות תקן זה ונבדקו במעבדות OMPG (שאינן בהסדר עם מכון התקנים הישראלי).
המוצרים המוגמרים עברו בנוסף לכך בדיקות מלאות במכון התקנים הישראלי (לרבות בדיקות כימיות ואחרות) ונמצאו בטוחים לשימוש לפי דרישות התקן הישראלי.
מוצרי החברה המיועדים לפעוטות (כגון מקלות דחיפה או צעצועי משיכה) נבדקו גם בבדיקות הנדרשות לפעוטות (ובפרט לגבי היעדר חלקים קטנים). גם כמה מהפאזלים של פאונה הותאמו לפעוטות, אם כי מרבית הפאזלים מיועדים לגיל 3 ומעלה. באתר תוכלו למצוא בפירוט כל מוצר את התאמתו (אולם יש להדגיש כי המידע הסופי והמחייב לגבי התאמת המוצר לפעוטות הוא זה המודפס על אריזת המוצר).
אם ברצונכם לעיין בדוחות הבדיקה השונים, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבלם.
יצוין כי עפרונות הענק אינם מוגדרים כצעצוע ולפיכך חובת ביצוע הבדיקות לא חלה עליהם, והם אינם מיועדים למשחק ילדים.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
בהחלט. ניתן לבחור בדף התשלום עד 6 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה.